søndag 29. november 2009

Julebord og advent

Igår var jeg på årets jentejulebord. Gamle jentegjengen fra studietiden samles hvert år til julebord. Kjempekoselig kveld med deilig pinnekjøtt og god drikke. Ingen alkohol iår, da jeg fremdeles ammer.. Men kjekt likevel :) Det ble tidlig kveld på meg. Er litt hønemor nå når jeg har ei lita tulle som venter på meg hjemme. Da jeg kom hjem hadde både pappa og Frk. My for lengst sovnet... Smelt....


Årets julebordantrekk!
Bukse: Fornarina
Silketopp: H&M (!!)
Svarte pumps: Bianco
Clutch: Mulberry
Armbånd: Jimmy Choo
Smykke: BikBok

Idag er det 1. søndag i advent. Jeg ser mange har pyntet i vinduene med lys og stjerner!! Det er sååå koselig å se!! Som sagt blir det ingen julepynting iår på oss. Men kjekt å se alle andre sine julevinduer! Nå gleder jeg meg skikkelig til jul!!

Hao

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar