tirsdag 1. desember 2009

Hvor blir det av tiden?

ALLEREDE 1.desember idag!!!! HJELP som tiden flyr! Om 2uker er vi inne i nyehuset! Hurra hurra! Vi gleder oss veldig til å komme på plass! Skal bli så deilig med noe større å boltre seg på :) Det meste er på plass nå, hvertfall i 1.etg..... Loftet blir nok ikke helt ferdig til innflytting, men ingenting som haster der! Lille Frk. My skal jo sove sammen med oss en stund til, så da får jeg litt bedre tid til å innrede barnerommet! Gleder meg til hun blir litt større sånn at jeg kan lage julekalender til henne!


Det er et fantastisk herlig vær i Bergen om dagn, sol og minusgrader! Man kommer liksom ikke i julestemning når det ikke er snø, men det hjelper på at det er bitende kaldt! Meg og lille Frk. My har vært på laaaang trilletur i fineværet idag! Og det er meldt sol resten av uken! JIPPI! Imorgen skal jeg til tannlegen..... Det er ingenting å juble over hvertfall!!!

Ha en fortsatt fin kveld!

Hao

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar