søndag 27. desember 2009

God jul og winterwonderland!

En stund siden jeg har blogget nå... Har hatt det travelt med julehandel og innfllytting i nyehuset! Nå er vi endelig kommet i hus, men ikke kommet helt i orden. Litt småplukk her og der...Skal legge ut litt bilder av huset etterhvert! Imellomtiden har snøen lavet ned! Hurra hurra hurra! Vi har feiret jul på østlandet,og her er det også kommet masse masse snø! Vakkert!


Utsikt fra huset

Kong vinter er kommet....

Har fått mange fine gaver iår! Av min kjære har jeg fått gavekort på Traktøren, slik at jeg kan kjøpe med det jeg ønsket meg aller mest; en Kitchen Aid kjøkkenmaskin!! JIPPPPPPI!


Nå kan jeg endelig kjøpe min Kitchen Aid kjøkkenmaskin :)

Imorgen skal jeg ha meg en liten shoppingrunde i Oslo! Gleder meg til det! Er på jakt etter stjerneskjerfet fra Becksondergaard.... Vet de har dem på Kiman på Paleet, så håper de har flere igjen!

Ønsker alle en fortsatt God Jul :)

Hao

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar