lørdag 14. november 2009

JIMMY CHOO for H&M & Madeleine My 6mnd!!!

Halleluja for en dag!!! Stod opp TIIIDLIG idag for å komme meg til byen for å handle Jimmy Choo! Stakkars lille Madeleine My som også måtte tidlig opp idag.. Og på sin egen halvt års dag! Min kjære snille søster passet henne, så hun var i trygge hender :) Utenfor butikken var det kø, kø og atter kø... Folk hadde stått i kø siden kl.06.00!!!!!!!!!! Og jeg som trodde at jeg var desperat? Jeg har stått i kø både på Roberto Cavalli, Madonna og Mathew Williams- kolleksjonene, men denne gangen var det helt enormt mye mennesker! Kanskje fordi det var på en lørdag? Fikk sikret meg både sko og vesker + litt accessories! Så det var verdt all ventingen og jeg er kjempefornøyd med det jeg kjøpte!! Neste gjestedesigner for H&M er Sonia Rykiel 5.desember... Mye fint undertøy som kommer! Lurer på om jeg skal stille meg i kø igjen??? ;)

Vår lille prinsesse er blitt 6mnd idag <3 HIPP HIPP HURRA!! Gud som tiden flyr..... Hun har også fått to tenner, så er virkelig blitt stor jente! Hun er så herlig, jeg nyter hvert sekund med henne! AT det går an å elske et menneske så høyt....

Hao

Denne clutch veska var bare rålekker!!

Får alltid bruk for svarte ballerina....

Stiletter til årets julebord?


Vakre armbånd er alltid kjekt å ha!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar