mandag 2. november 2009

Loppis og Riviera Maison :)

Ja, på lørdag tok jeg med meg lille frøken My og reiste på loppemarked. Folk er helt ville!! Det var lang kø utenfor skolen! Utrolig morsomt! Vi var der når det åpnet, så fikk tak i noen skatter. Bl.a et toetasje gammelt kakefat i porselen som jeg bare syns var så lekkert!!! Fint å ha som pynt på kjøkkenbenken! Etter loppemarked bar det avgårde til til åpningen av Riviera Maison åpningen i byen! Og for en SUPER FIN butikk!!!!!!! Tror jeg  kunne kjøpt alt der inne! Fikk kjøpt litt kjøkkkenting og noen vaser... Må begrense meg litt til vi får flyttet inn i nyehuset. Har boden full av nye varer som jeg må flytte på, så har fått grei beskjed av min kjære å ikke ffylle den mer opp.... hehe! Han skulle bare ha visst ;) Jeg gleder meg allerede til å handle mer på RM!




Denne vakre skålen med lokk fant jeg også på loppis!


Svigerfar har vært her i helgen og hjulpet med å flislegge gangen og vaskerom. Og idag skal de begynne med å legge parkett! Jeg og lille frøken My har reist til Oslo for å besøke mine foreldre! Deilig å komme seg vekk litt... merker at leiligheten er en smule for liten ja... Hvertfall nå nå det begynner å hope seg opp med Madeleine My`s sine leker!! Skal bli godt å komme inn i noe større! Det var meningen at vi skulle feire jul i nyehuset, men nå blir det julefeiring i Oslo istedenfor! Er egentlig litt glad for det, tror det blir mer enn nok å gjøre når vi har flyttet inn! I Oslo er det grått og trist idag... Så vi koser oss hjemme med mormor! Hun lager verdens beste vårruller :D

Ha en fin dag!

Hao

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar