fredag 2. oktober 2009

Kjøkken, kjøkken, kjøkken!!!



Snekkerne har platet ferdig veggene i huset, neste uke kommer malerne og idag har vi bestilt kjøkken! Det ble kjøkken fra Sigdal som heter Herregård. Et klassisk og enkelt kjøkken. Og det skal selfølgelig være i hvitt, slik som denne

utstillingsmodellen på bildet!! Jeg gleder meg masse til å se hvordan det kommer til å bli, siden vi har en ganske ulik løsning enn den som er vist på bildet! Spennende! Dere kan se flere bilder av kjøkkenet på http://www.sigdalkjokken.no/. Det finnes også baderomsmøbler i samme serie, så vi lurer på om det blir litt "herregård" på badet også....


Idag har jeg og Madeleine vært i bursdagselskap til min kjære nevø, Dan. Riktignok har han ikke bursdag før 5.oktober, men dagen ble feiret idag siden det er høstferie neste uke... 7år er gått siden jeg holdt han i armene mine for første gang! Sukk... Tiden flyr, og nå går han i 2.klasse og vil ikke lenger kose så mye med tante Hao`a!!! Hehe! Min søster, så flink som hun er, stelte istand en skikkelig fotball bursdag for 12 "smågærne" gutter! Da ble det jo selfølgelig fotballkake og og fotball pynt på bordet! Ja, de vet hva de vil ha! Vi koste oss masse med både pølser og kaker :) En utrolig kjekk dag med andre ord!
Nå er det sengen og natta!
Hao




1 kommentar:

  1. Utrolig fint kjøkken da!
    Gleder meg til å kokkelere litt der ved en eller annen anledning.
    Dan er jo bare "sykt heldig"(hehe) da som fikk en så fin bursdagspresang fra tante Hao`a og onkel Bård, og seff lille frøken My.
    Han var imponert over kjolen til Madeleine, han syns den var så fin, han har sagt det i hele dag.

    SvarSlett