torsdag 1. oktober 2009

Bitt av basillen....

Litt vel treig, men jeg får hive meg på bloggingen jeg også! Som hjemmeværende mamma har jeg daglig vært innom diverse interiør og mote blogger. Dette har gitt meg inspirasjon og ideer til huset vi holder på å bygge! Så jeg må bare få takke dere fantastiske bloggere! Og ikke minst har jeg fått shabby chic dilla... Min samboer likte ikke helt at jeg i siste liten skulle bytte "stil" i huset vårt.... Men siden det er jeg som står for innredning og interiør synes han det er greit.... "Typisk dere jenter" har han bare sagt!! Madeleine er enig med mamma hun :) Vel, det er langt på natt og her sitter jeg. Tiden går fort når man koser seg med interiør... hehe! Får vel komme meg i seng, gleder meg til en ny og spennende dag med lille Madeleine My imorgen!

Hao

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar