fredag 9. oktober 2009

Jenny Skavland designer for BIK BOK!!!!







Ja, nå er jeg og lille Madeleine My kommet hjem igjen etter en kjekk uke i Hardanger hos svigers! Min samboer er på jobb i nordsjøen, skal bli deilig å få han hjem på mandag :) Har ikke blogget disse dagene, da nettet i Eidfjord er sååååå tregt... Gikk heller ikke an å laste ned noen bilder!!! Jaja, sånn er det på bondelandet! Men vi har nå kost oss masse likevel! Sovet lenge og spist god mat og ikke minst kost oss med familien der inne! Været har ikke vært det beste akkurat. Mye regn... Venter enda på at det fine høstværet skal komme!


Jeg har vært på Bik Bok og handlet Jenny Skavland sin nye kolleksjon idag!!! Jippi!!!!!! Shopping er bra for kropp og sjel.... haha! Fikk kjøpt en nydelig svart tubekjole, 2 bluser og et skjørt! Jeg er veeeeldig fornøyd med dagens fangst! Hele Jenny Skavland kolleksjonen lanseres i alle Bik Bok butikker 15.oktober, så løp og kjøp! Se kolleksjonen her: http://www.dagbladet.no/2009/08/14/kjendis/mote/jenny_skavlan/7657376/


Nå skal jeg slappe av med X-faktor! Heia Gabrielle fra Bergen :)


Hao

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar