lørdag 27. februar 2010

Kartell

Da er Louis Ghost stolen og Bourgie lampen fra Kartell i hus. Stolen har jeg tenkt å ha i min walk-in closet eller på soverommet vårt. Vi får se... Lampen skal stå på skjenken i stuen når den kommer (har bestillt fra Living). Gleder meg!

Louis Ghost stolen
Finnes i mange lekre farger og størrelser. Lille Frk.My skal få sin egen på sitt soverom!
Bourgie lampem


Vi har hatt en kjekk dag med "tante" Vibeke idag. Vært på kjøretur til Havna Interiør på Askøy, vært på Stoff og Stil i Salhus og spist deilig lunsj i Åsane! Herlig lørdag!


Det blir en rolig lørdagskveld på oss i Det Hvite Hus...

Hao

2 kommentarer:

  1. Hei på deg Hao:)
    Visste ikke at du hadde blogg, så det var sååå kjekt å finne deg her! En søt blogg du har med bilder av Madeleine og interiør;) Her skal jeg jammen meg følge med!
    Klem fra Kristine(Kissen) ;)

    SvarSlett
  2. Takk for det Kissen :) Jeg har blogget mest for å holde mine foreldre og svigersene oppdatert på livet vårt her i byen... siden de ikke bor her, synes de det er kjekt at jeg skriver litt om Madeleine :) Tenkte jo i utgangspunktet at jeg skulle blogge mest om hus og interiør og sånt, men har jo blitt en alt mulig blogg dette her! hehe! Ikke så mange som vet om bloggen, kun familien egentlig! Så kjekt at du følger med! Jeg er titt og ofte innom den super flotte bloggen din!! Du er såååå flink og kreativ :)

    Håper alt står bra til med dere nygifte :)

    Klemmer

    SvarSlett