søndag 14. februar 2010

Kjærlighetens dag!

Først vil jeg gratulere vår lille skatt Madeleine My som er hele 9mnd idag! Hurra hurra! Mamma er sååå glad i deg lille venn! Og jammen oppdaget jeg en ny tann idag også :) Lille Frk.My har nå 3 små tannebisser! Herlig!

Verdens vakreste er blitt 9mnd idag!

Og gratulerer med dagen til alle fantastiske mamma`er der ute! En stor klem sender jeg til min kjære mamma, du er VERDENS BESTE! Håper dere alle får en nydelig dag! Litt spesielt for meg dette, siden det er første gang jeg feirer morsdag som mor! Veldig kjekt! Jeg og lille Frk.My skal straks avgårde til min søster og feire både morsdag, velntinsdag og fastelaven! Og vi skal selfølgelig feire lille Frk.My! Da blir det kaker og boller :) En skikkelig kjærlighets dag med andre ord!

Og de vakreste roser fra Mr.B!


IMORGEN kommer Mr.B hjem fra nordsjøen! JIPPI JIPPI!!!

Ønsker alle en super fin søndag og feiring!

Hao

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar