onsdag 6. januar 2010

Godt Nytt År...

Godt Nytt År forresten, har jo ikke blogget på en stund nå.... Gjett om det tar tid å pakke frem alle kassene med ting og tang???? Lurer på om jeg noen gang blir ferdig... Dagene går med til innkjøp av diverse ting; gardinstenger, gardiner, nye liftgardiner må bestilles, innredning til min walk-in-closet må monteres osv. osv... Innimellom er det kosing med lille Frk. My, vår herlige solstråle!


Januarsalget er i full gang, perfekt for oss!! Trenger jo både det ene og det andre til nyehuset. Jeg har fått handlet en del interiørting til lave priser, så er veeeldig fornøyd :) Har veldig lyst på ny sofa også, så håper jeg finner en som passer til stuen her! Var innom både Living og Home&Cottage idag. Fant fort ut at de selger de samme møblene og interiørting... Litt dyrere på Home&Cottage vel å merke! Kjekt å vite... Fikk handlet litt hos Riviera Maison idag også! Må bare få sagt det igjen; fantastisk flott interiørbutikk!!! Det er en fryd å å bare være der....


Kunne tenkt meg dette lekre vitrineskapet fra RM.... Må vel spare noen år!!! Hoho


I mellomtiden kan jeg jo kjøpe disse ;)


Men nå er det sengen og natta!!! Kommer sikkert til å drømme om Riviera Maison jeg!

Hao

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar